torstai 21. lokakuuta 2010

suutelisit sydäntäni edes kerran vielä


En ole koskaan uskonut, että ensisilmäyksellä voi rakastua, mutta silti suutelin häntä ja olin onnellinen
Ja vaikka seisoin yksin yöllä bussipysäkillä ja olin jäässä, sydämeni suli, kun hän laittoi minulle viestin

Hän tuli ja pelasti minut yksinäisyydeltä, hänen kanssaan talvi tuntui lämpimältä
Hänen käsi kädessäni pakkasella, sai minut näkemään taas värejä harmaassa maailmassa
Hänen hymy, nauru, kasvonpiirteet, hiukset, hänen tuoksu ja kosketus muistoissani saa minut kuiskaamaan hänen nimeään

Hänen nimensä facebookin tilapäivitysten seassa, hänen nimensä meselistan onlinetilassa, haluan hänet
Olen kaivannut häntä niin kauan, että voisin itkeä, sillä olen tajunnut, etten saa häntä enää
Hän jätti minut yksin maailman reunalle, eikä hae koskaan pois, hän jätti vain suudelman sydämeeni ja käveli pois 
Minä kaipaan sinua, voi jos olisit vielä sylissäni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti