keskiviikko 10. marraskuuta 2010

pidät minusta kiinni, vaikka kuuntelet muita



Voi jos voisin, en välittäisi , ja jos mitenkään pystyisin, sinut unohtaisin
Jokainen päivä saat sylissäsi minut hymyilemään, ja jokainen päivä teoillasi saat minut itkemään
Jos en aamulla katsoisi silmiisi ja illalla silittäisi niskaasi, jos en näkisi sinua koko ajan mielessäni, helpottaisi
Mutta koska olet elämässäni, silmissäni ja mielessäni, en voi sille mitään, että sinut haluaisin

Tiedän, että kaikki on väärin, eikä mikään ole oikein
Minä en koskaa toimi niinkuin pitäisi, ja minä en saisi tuntea
Minun kuuluisi juosta kovaa pois, ja olla yksin, mutta sinä et päästä minua
Se mitä pystyt olemaan, se riittää minulle, voi kun ei riittäisi
Jos vain voisin sanoa hyvästit, en sinulle, vaan sille tunteelle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti