torstai 2. kesäkuuta 2011

kaikki on muuttunut, suunta vain hukkunut

olen masentunut skitsofreenikko lapsi, 
olen typerä ja yksinäinen sossupummi
olen menettänyt aina kaiken, mitä olen rakastanut,
ja olen menettämässä kaiken taas

sairaalla tavalla kaikki on huonommin, 
toisaalta kaikki alkaa selvitä
mutta liian pieni ympyrä takaa sen, 
ettei minusta ole puhumaan enää

ja yhdistyneet yksilöt näyttävät sen,
kuinka he tietävät, mitä ajattelen
minä en kuitenkaan ajattele mitään
minä yritän vain selviytyä

ja kun yritän päästä kiinni normaaliin elämään,
minusta tulee hullu
minä kun yritän luoda kodistani kodin, 
minusta tulee sekopää

minulla ei ole paikkaa, missä luoda normaali elämä
minulla ei ole tilaa tehdä muuta kuin stressi
minun taloni on liian ahdas, siksi en pysty hengittämään
jättäkää minut hetkeksi yksin, voin soittaa musiikkia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti